Гарантія на товар
Гарантія та сервісне обслуговування
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням на гарячу лінію до офіційних сервісних центрів виробника придбаного товару або до нашого сервісного центру за телефоном:
- 380673223294;
- 380997974430;
- 380673223295;
*Вартість дзвінків – згідно з тарифами Вашого оператора.
Перш ніж здати товар на гарантійного ремонт, ознайомтеся з умовами гарантійного обслуговування. Існують товари, які ремонтуються лише за місцем встановлення (наприклад, бойлери, кондиціонери, газові котли, системи фільтрування води).
Ми являємося авторизованим сервісним центром таких брендів:
- Vaillant з додатковою інформацією можете ознайомитись ТУТ
- Protherm з додатковою інформацією можете ознайомитись ТУТ
- Ariston з додатковою інформацією можете ознайомитись ТУТ
- Bosch Термотехніка з додатковою інформацією можете ознайомитись ТУТ
- GORENJE з додатковою інформацією можете ознайомитись ТУТ
- GRUNDFOS з додатковою інформацією можете ознайомитись ТУТ
- Varna (Sprut, Rudes, Насоси+) з додатковою інформацією можете ознайомитись ТУТ
- Tesy
- Viessmann з додатковою інформацією можете ознайомитись ТУТ
- Wolf з додатковою інформацією можете ознайомитись ТУТ
- PYRAMIDA з додатковою інформацією можете ознайомитись ТУТ
- Nova Tec з додатковою інформацією можете ознайомитись ТУТ
Для оформлення заявки по ремонту приладу в сервісному центрі із собою необхідно взяти:
- Товар з повною комплектацією (якщо ваш прилад не має ремонтуватися за місцем встановлення)
- Оригінальний гарантійний талон
- Документ , що підтверджує оплату
Переконайтеся, що:
- гарантійні пломби на місці;
- товар не має механічних або інших пошкоджень;
- товар використовувався за інструкцією;
- ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції;
- гарантійний талон заповнено правильно;
- зберігся серійний номер або IMEI товару.
У яких випадках гарантія не надається
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- порушено цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
- неправильно заповнено гарантійний талон;
- серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
Відновлення гарантійного талона
Якщо ви втратили чи у вас пошкоджено гарантійний талон від виробника, ви можете надіслати запит у довільній формі нам на пошту service@tehnokarpaty.com.ua. Обов’язково вкажіть у запиті номер вашого документа про покупку та прикріпіть фотографію чека та фотографію серійного номера на товарі.
Якщо у вас немає документів, що підтверджують купівлю, ви можете зателефонувати до нашого сервісного відділу: 0673223294
*Оплата дзвінків − згідно з тарифами оператора.
Де можна обміняти чи повернути товар
Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або у наших магазинах . Адреси та графік роботи дивіться ТУТ
Умови повернення:
Для оформлення повернення візьміть із собою паспорт, чек і товар в упаковці.
Ми повернемо вам кошти у день повернення товару або не пізніше ніж через 1-7 днів..
Ми оформляємо повернення, якщо:
- товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.
Як оформити заявку повернення товару
Якщо придбаний товар не підійшов, ви можете його повернути, заповнивши просту форму на нашому сайті. Оформити заявку на повернення можна ТУТ. Або зателефонувавши на гарячу лінію .